2017/07/03

NOWY CYKL - Zielono mi

Mamy niespodziankę dla wszystkich miłośników 
zieleni, ogrodów czy hodowania roślinek.

Do naszego zespołu dołączają właśnie dwie zielono zakręcone osóbki. 

Poznajcie projektantki 
które będą prowadziły comiesięczny cykl ogrodowy
"ZIELONO MI" 
inspirując Was swoją hodowlą miejską i ogrodową, 
oraz dzieląc się z Wami informacjami na temat kwiatów, ziół, sadzenia, rozsiewania, podlewania, 
czy poprostu pokazując Wam własny mini ogródek z którego czerpią wiele radości! 




Będzie o:
- sezonowym sadzeniu roślin, 
- przechowywaniu nasion zimą, 
- niezwykłym działaniu kwiatów i liści...

oraz wiele innych ciekawostek,
które z pewnością przydadzą się Wam w hodowaniu domowego ogródka. 

Serdecznie zapraszamy w każdy ostatni tydzień miesiąca gdzie dziewczyny będą zarażać nas ZIELENIĄ!

A teraz poznajcie je i powitajcie serdecznie! 

*******************

Cześć, mam na imię Justyna.

Uwielbiam przyrodę, naturalne krajobrazy, fascynują mnie ptaki, ale zwłaszcza kontakt z roślinami daje mi wiele radości. Od zawsze hodowałam je w mieszkaniu i na balkonie - siałam, przesadzałam, zbierałam nasiona. Przede wszystkim jednak lubię przebywać wśród roślin, obserwować ich rozwój, podziwiać piękno, czerpać od nich harmonię i spokój. 

W ostatnim czasie pochłonął mnie temat ogrodnictwa ekologicznego, a zwłaszcza naturalnej uprawy roślin jadalnych. Ponieważ mieszkam w mieście i nie posiadam nawet niewielkiej działki, a ucieczka na wieś póki co nie dochodzi do skutku (choć niezachwianie wierzę, że się uda ;), postanowiłam wykorzystać potencjał tego co mam i stworzyć swój wymarzony ogród na balkonie w bloku. Trend ogrodnictwa miejskiego porwał mnie bez reszty i na paru metrach uprawiam z pasją wszystko co się da - warzywa, zioła, owoce i kwiaty. W swoich ogrodniczych działaniach chętnie wykorzystuję rzeczy z odzysku, stosuję recykling, biorę udział w barterowych wymianach - tak jest bardziej ekologicznie, nieprzewidywalnie, spontanicznie i twórczo :)

Ogromną przyjemność daje mi dzielenie się tą pasją na blogu 
gdzie piszę o swoich doświadczeniach ogrodniczych jako INKA :) 



*********************

Cześć wszystkim,
Mam na imię Kasia, a w blogowym świecie bardziej znana jestem jako SmaszKa.
Prowadzę dwa blogi: jeden robótkowy, a drugi (dopiero od jakiegoś czasu) blog ogrodniczy.
Rozpoczęłam właśnie swoją przygodę z blogiem DIY, gdzie będę Wam pisać o tym, co kocham i co mnie fascynuje od wielu lat, tzn. o ogrodzie!
Odkąd sięgam pamięcią w moim życiu obecne były rośliny. Nie pamiętam już, kto zaraził mnie tym ogrodowym bakcylem, ale chora jestem przewlekle i z różną intensywnością mój ogród uprawiam. 
Staram się też łączyć moje zamiłowanie do robótek z miłością do ogrodu, co czasem owocuje jakąś przeróbką, bo upcykling, to moja kolejna miłość i przerabiam wszystko, co da się przerobić...




*********************

7 comments:

  1. Najwyższa pora zabrać się za własny ogródek ;) Już się nie mogę doczekać!!!

    ReplyDelete
  2. dziś spędziłam nieco czasu w swoim ogrodzie, chętnie poczytam rady specjalistów!

    ReplyDelete
  3. Super pomysł :) mój balkon może wreszcie o(d)żyje :P

    ReplyDelete
  4. Witajcie dziewczyny! Cieszę się bardzo na nowy zielony cykl;-)

    ReplyDelete
  5. Pozdrawiam nowe dziewczyny w DT. Jestem ciekawa nowego cyklu 😃

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...