2018/03/28

TUTORIAL - Papierowe jajo 3D

Hej!
Na palcach jednej ręki można policzyć dni do Świąt Wielkanocnych. Dlatego przychodzę z pomysłem na dekorację i pisankę dla spóźnialskich:)


Do wykonania papierowego jaja 3d potrzebne będą:



- styropianowe jajo w dowolnym rozmiarze
- papier
- dziurkacz (najlepiej z motywem kwiatowym)
- pistolet i klej na gorąco


Pierwszy krok to wycięcie motywu dziurkaczem. Ja zawsze zostawiam skrawki papieru bo do tego typu prac są idealne. Ale możecie użyć dowolnego papieru w wybranym przez Was kolorze, gramaturze i typie. Fajnie mogłoby wyglądać jajo z kwiatami np. z gazety.


Wycięte kwiatuszki trzeba troszeczkę pougniatać i powyginać płatki. Można to zrobić palcami lub specjalnym dłutkiem to formowania kwiatków.


Zaczynamy kleić.
Z początku może się Wam wydawać, że zupełnie Wam nie wychodzi i kształt Was nie zadowala, ale im więcej kwiatów zostanie przyklejonych, tym bardziej całość nabiera kształtów.
Przyklejanie chwilkę trwa...



Efekt jest dość zaskakujący.

Jeśli macie więcej czasu i trochę chęci można pobawić się w tuszowanie lub popsikać mgiełkami. Możne też nabić je na patyk i włożyć do doniczki z mchem.
Myślę, że to ciekawa alternatywa na wielkanocną dekorację.




Pozdrawiam
Kasia

5 comments:

  1. Zaczęło się niepozornie, a wyszło bardzo efektownie;) Bardzo fajny pomysł;) w tym roku jajka już u nas pomalowane, ale może się pokusimy o coś podobnego w przyszłym;)

    ReplyDelete
  2. Genialne! Coprawda moje dekoracje tez juz gotowe, ale aż mi sie chce wykonać takie jajo !

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne jajeczka. Ja już swoje mam gotowe, w tym roku postawiłam na ozdobienie je wstążkami :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...